sjukling

Publicerad 2011-12-11 17:55:27 i allmänt,

Sitter här och gör en bloggdesign, jag är som sagt sjuk. Haha och de är då jag får tid till sånt här skit. Snart ska jag äta sen ska  jag ta tag i sista läxan innan jullovet! Så himla skönt med jullov, gud vad jag ska njuta! Har däremot bara handlat en julklapp, så i veckan får jag åka in till stan. 

Ja i första inlägget ska man väl skriva lite om sig själv? Jo jag bor Stockholm heter emma och går i nian. Trivs i min klass och vill just nu inte börja gymnasiet men de hinner nog ändra sig. Annars spelar jag fotboll, vilket är grymt kul! Så ja förutom skolan och fotbollen försöker jag hinna medatt umgås med mina underbara kompisar och min fina familj, har totalt sju syskon :) Ja det var väl allt ni behövde veta!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela