Lördag snart söndag

Publicerad 2012-01-21 23:01:35 i allmänt,

Snart blire söndag å då ska jag upp tidigt för jag ska på konfa :( orkar verkligen inte me de !

Men nu tänkte jag berätta om min helg!
Slutade kvart i tolv i fredags, var kvar en stund me li och melissa och skrattade typ. Haha. Sen så åkte jag till kulturama där jag va me på maria å lollos lektion juppjupp, men det var bara för att jag å maria sen skulle dra in t stan! Vi mötte romina på fridhemsplan och så drog vi till baresso på östermalm fikade där. Å jag åt världens godaste biskvi! Sen gick vi kortkort på stan :) för sen åkte jag hem, åt middag och vid nio gick jag t lollo sov där och vi hade grymt kul hela kvällen!! Träffade någon som hade hittat lollos bankkort haha hon e klumpig hon.. Men de e därför jag älskar de cpt :) sen så pratade vi me williee hela kvällen typ.
Vaknade någon gång då gick jag hem å åkte sen med malin, timmy, jonas, johan å björn t mikael elias. Den var helt okej! Har sååå ingen aning vart jag ska gå :(
Ja sen åkte jag hem rensade mitt rum, jobbade, städade, bytte lakan å allt sånt där ni vet!

Känner att de här inlägget blev sjuuuuuukt långt men så blire när man har tråkigt en lördagskväll! Ni får lite bilder oxå!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela